Wednesday 2 October 2013

Shaklee Collagen Powder


Sempena bulan October 2013 adalah bulan promosi Shaklee Collagen Powder iolss nk cerita cketlah ye ttg kebaikan & khasiat nya.HARGA die pon bole tahan kedebabomss tau!! Tp bulan ni very special price khas utk follower iolss!! Kne PM baru dpt hrga wow!! Hehe

Ok apa itu collagen?

Kolagen merupakan sejenis protein yang sangat diperlukan oleh tubuh badan bagi memeliharakan keremajaan dan ketegangan kulit. Hampir 33% dari protein dalam badan adalah protein kolagen dan 75% kulit terdiri dari kolagen. Ia menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu.
Malahan, kolagen juga terdapat pada kornea, salur darah, keratin (rambut dan kuku), tulang tendon, rawan sendi, gigi, hati, tulang sum-sum, tisu, serta organ seperti buah pinggang, jantung dan sistem limfa.
** Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5% setiap tahun selepas usia 25 tahun. Selepas usia 45-50 tahun, badan akan kehilangan hampir separuh daripada kolagen yang ada. **
Apabila kolagen mula menurun, kulit akan mula menampakkan garis-garis penuaan, mudah berjeragat, kering, kusam dan tidak bermaya. Tiada wanita yang tidak risau bila melihat kedut-kedut halus mula muncul pada sekitar wajah apabila usia kian meningkat. Biarpun ia berlaku secara semulajadi, ia tetap merisaukan kerana kedutan yang banyak mampu menjejaskan keyakinan diri anda.
Antara langkah yang uolss boleh ambil bagi melambatkan proses penuaan daripada berlaku ialah dengan cara menggantikan semula kolagen yang telah berkurang dalam badan.
Sebagai wanita, iolss juga turut mencuba beberapa jenis produk kolagen yang berada di pasaran, sehinggalah iolss berjumpa dengan Shaklee Collagen Powder.
Antara kebaikan Shaklee Collagen Powder adalah,
  • Anti penuaan – Mengecilkan liang pori-pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis-garis halush
  • Melembap – Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal pada muka
  • Mencerah – Mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata
  • Mengembalikan keanjalan – Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut
  • Meningkatkan pergerakan – Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang
  • Menyubur – Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang serta tebal dan bersinar
  • Menegang – Membantu menegang dan menganjalkan payudara



JOM KITA LIHAT APA KATA PENGGUNA SHAKLEE COLLAGEN POWDER




HARGA PASARAN: RM298

NAK DAPATKAN HARGA POTONGAN SEHINGGA RM50-RM70??? betul ke??? 

Sms/Whatsapp 0127328203
Fb page: www.facebook.com/stayhealthy2u
www.facebook.com/ezyshoppingzun





1 comment: