Friday 4 October 2013

Vitamin Cinta Vitamin Cantik?




Salam Jumaat Semua!!!
Harini iolss nk share pengalaman iolss consume vitamin E keluaran shaklee ni la kn..iolss ni mkn sbb sejak pki iud ni tah kenapa la muke iolss byk sgt breakout!! tensi okeh!! dh mcm kertas pasir hubby iolss ckp.hadoi...bile dh mister komplen muke cm kertas pasir kene la cepat cari solutions x gitew?? haaha

Maka iolss decide kuarkan duit lebih cket consume vitamin ni ha...guess what?? pas 2 minggu rupe iolss rase cm lain tau!!!


ha..c?? x kuasa kak jah nak edit gune perfect 360 tu uolsss sekalian!!! original ok.xde colagen pon tau.vita e jew..kulit tulus mulus giteww.abaikan muke Mister ngade2 tu ye.

TAPI KENAPA DENGAN VITAMIN CINTA pulak ni?? kenapa di gelar vitamin cinta?

Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.
Manakala bagi wanita pula, pengambilan sekurang-kurangnya Vitamin E selama tiga bulan akan membantu meningkatkan 'sexual desires' dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik. 

Antioksidan yang seimbang dalam Vitamin E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Manakala, nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka Vitamin E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan untuk kekal subur.

Peranan Vitamin E kepada suami: Lebih tenaga (seksual) Ereksi yang lebih lama Lebih mudah terangsang Libido yang lebih kuat Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan Vitamin E kepada isteri:
 Lebih tenaga (seksual) Lebih mudah terangsang Libido yang lebih kuat Untuk penstabilan hormon seks/kewanitaan, dan bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.


♥ Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
♥ Memperbaiki peredaran darah,utk memperbaiki tisu.
♥ Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
♥ Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
♥ Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari.
♥ Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat,
♥ Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk.
♥ Merendahkan kadar kolesterol.
♥ Membantu mencegah kanser.
♥ Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki.
♥ Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri.  


JADI APA TUNGGU LAGi?? ORDER CEPAT TAU!! TAPI NANTI DULU!!! JOM BACA TESTIMONI NI



UNTUK KONSULTASI/BELIAN/TRIAL SET/BEST PRICE

Sms/whatsapp: 0127328203
Fb page: www.facebook.com/stayhealthy2u



2 comments:

  1. Ok zun tak sabar nak tgu turn kutu i...heheheh...lepas beranak dua muka kusam...mencikkk

    ReplyDelete