Thursday 10 October 2013

Bawang Putih Vs Garlic Complex


Anda pernah gigit bawang putih? Apa rasanya? huish..xsanggup rasanya.tp bawang putih punya khasiat tersendiri tau.Iolss sendiri gunakan bawang putih utk redakan sakit gusi bengkak ketika nk tumbuh geraham bungsu dulu.mmg mujarab tau.bawang putih juga kaya dgn anti oksidan.Tapi kini lebih mudah dgn adanya Garlic Complex ni tau

Seawal 3000 SM, orang-orang Babilon menggunakan manfaat bawang putih yang serba boleh. Ia digunakan sebagai ubat untuk pelbagai tujuan, termasuk jangkitan saluran pernafasan, masalah kulit, jangkitan parasit dan sebagai agen antibiotik dan anti-mikrob

Kajian saintifik menunjukkan bahawa bawang putih digunakan untuk menyucikan darah dan meneutralkan hasil toksik logam berat dalam tubuh kita, terutamanya merkuri dan kadmium. Penggunaan bawang putih juga berguna dalam rawatan hipoglisemia, gangguan usus dan pelbagai masalah kesihatan.


Apa Khasiat Garlic Complex ini?

- GARLIC COMPLEX membantu mngekalkan tekanan darah normal & tahap kolestrol normal
- GARLIC COMPLEX menggalakkan kesihatan kardiovaskular
- GARLIC COMPLEX menggabungkan kaedah kesihatan bwg putih dengan sifat antioksidan spearmint & rosemary



  • Antibiotik yang selamat dan semulajadi - ianya selamat untuk kegunaan jangka masa panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.
  • Menghalang Alergi - mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung yamg sensitif, sinus, alergi, asma, selsema, hepatitis.
  • Mempertingkatkan Sistem Penghadaman - formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastric, ketidakhadaman.
  • Memoderatkan tekanan darah tinggi - kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point.
  • Detoksifikasi - garlic mampu mengeluarkan raksa, plumbum dan kadmium iaitu logam toksik dari tubuh dengan pantas.
  • Menurunkan kolesterol - menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.
  • Mencegah Kanser - membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser - Nitrosamine.
  • Menstabilkan Glukos - Menolong menstabilkan glukos di dalam tubuh kita.
  • Arthritis - bantu mengurangkan  bengkak-bengkak pada sendi serta sakit berkaitan akibat bengkak-bengkak tersebut.
  • Sejuk-sejuk pada kaki dan tangan (Cold hands and feets)

Garlic Complex Shaklee dibuat daripada bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California di waktu musim panas.


Harga Jualan:RM93 60biji








UNTUK KONSULTASI/BEST PRICE
sms/whatsapp 0127328203
fb page: www.facebook.com/stayhealthy2u 

No comments:

Post a Comment