Monday 16 September 2013

Manfaat Alfalfa Atasi Keputihan

Mengikut kajian pakar kesihatan kelamin, 99.9 peratus wanita menghidap penyakit keputihan akibat jangkitan kulat kandida yang terdapat pada dubur dan juga faraj wanita. Jangkitan boleh disebabkan oleh sikap tidak perihatin atau cermat wanita di dalam soal kebersihan anggota sulit mereka.

Memakan antibiotik untuk jangka masa lama juga boleh membunuh bakteria semula jadi dalam faraj dan mendedahkan faraj kepada jangkitan dari luar. Wanita hamil dan mengidap penyakit kencing manis mudah dijangkiti kulat candida.  

Pengeluaran lendir keputihan dari kemaluan tidak semestinya menandakan penyakit. Disebaliknya ia mungkin adalah proses biasa bagi seorang wanita. Lendir dikeluarkan oleh faraj dan pangkal rahim untuk melindungi sel-sel dan saluran dinding faraj. Tanpa lendir ini, sel-sel ini akan menjadi kering dan rosak. 


Kebiasaannya sifat dan rupa lendir atau keputihan itu adalah jernih , cair tanpa berbau dan tidak diiringi rasa gatal. Lendir yang berwarna putih dan pekat, kelihatan seperti nanah,  berbau busuk serta diiringi rasa gatal-gatal pada sekeliling faraj. Adakalanya warna lendir itu berwarna kemerahan atau coklat kerana bercampur darah. menandakan yang faraj dan sistem peranakan anda telah dijangkiti oleh bakteria. 

ALFALFA SHAKLEE mampu mengatasi masalah ini & berita baiknya wanita yg belum berkahwin juga boleh amalkn supplemen ini tau!!!


 Kepada yang berminat mencuba Alfalfa, boleh dapatkan dari saya. Alfalfa ni memang sangat bagus untuk mengatasi keputihan, kencing tak lawas, sembelit dan pelbagai masalah wanita lain..Dan istimewanya, ia juga memberi kesan yang sangat baik terhadap hubungan suami isteri..  Harga Alfalfa? Cuma rm 53 untuk 330 tablet dan rm 97 untuk 700 tablet. 

Untuk konsultasi/belian

Sms/Whatsapp : 0127328203
Fb page : www.facebook.com/stayhealthy2u



No comments:

Post a Comment